Ca rezultat al acestei investitii directe si prin transferul de know-how, Mediapost Hit Mail urmareste sa isi consolideze pozitia de lider pe piata locala de servicii de marketing direct si sa isi continue strategia de dezvoltare accelerata in Romania si in regiune.

In acelasi timp, compania va urmari dezvoltarea pietei locale de marketing direct, inca putin valorificata in optiunile decidentilor de marketing din Romania, dar care prezinta potential semnificativ. Mailingul direct (adresat si neadresat) este subdezvoltat in Romania, reprezentand 2-3% din totalul cheltuielilor de marketing si comunicare, in comparatie cu peste 20%, in cazul Frantei.

Presedintele Consiliului de Administratie al Mediapost Hit Mail va fi Nathalie Andrieux, General Manager al Mediapost in Franta, in timp ce Marian Seitan isi va desfasura activitatea ca Managing Director.

“Perspectivele pe care le-am imaginat pentru compania cunoscuta pana in prezent ca Hit Mail se vor materializa acum sub umbrela Mediapost. Expertiza si investitiile aduse de Mediapost ne vor ajuta sa oferim servicii de calitate superioara clientilor si sa dezvoltam solutii integrate de relationship marketing, atat in marketingul direct offline, cat si in cel online”, a declarat Marian Seitan, Managing Director Mediapost Hit Mail.

Vilau & Mitel au oferit suportul legal pentru Mediapost, in timp ce vanzatorii au fost asistati in incheierea tranzactiei de Biroul de Avocatura Irina Anghel.

Mediapost este o companie care a creat solutii globale de comunicare de proximitate: studii de geomarketing, servicii cartografice, mailing neadresat, administrarea fisierelor cu adrese calificate, atat B2B, cat si B2C sau procesarea de fisiere. Mediapost este liderul pietei franceze de mailing neadresat, acoperind 26 de milioane de cutii postale, printr-o baza de date geo-demografica exclusiva. Mediapost are 15.000 de angajati in Franta si distribuie in fiecare an 10 miliarde de tiparituri si mostre.

Grupul Hit Mail a avut o cifra de afaceri consolidata de 7,8 milioane euro in 2008, cu 45% mai mult decat in 2007. Printre zonele de competenta ale Mediapost Hit Mail Group se numara: managementul de baze de date, mailing-ul direct, strategiile si serviciile creative pentru marketing direct, managementul consumatorului si promotiile comerciale. Pe langa Hit Mail Romania, Grupul include companiile Inbox Marketing, Create Direct, Hit Mobile Marketing, Interactions si Hit Mail Bulgaria.