“Planul de media a fost structurat atat dupa criterii cantitative (numar de vizitatori), cat si calitative (notorietatea blogurilor si structura demografica a vizitatorilor acestora). Studiile atestau deja o crestere incredibila a internetului, atat in ceea ce priveste volumul, cat si credibilitatea sa. A fost nevoie de putin curaj si de un client vizionar si iata ca lucrurile s-au intamplat! Avem deja rezultate preliminare ale campaniei si va pot spune ca ea este un succes”, declara Iuliana Stere (foto), New Media Manager Initiative Romania.

“Includerea consistenta a acestei componente, comunicarea in blogosfera si prin site-uri de networking, in publicitatea online este un pas firesc in evolutia pietei de new media in general, dar si in evolutia strategiei adoptate de banci, in particular”, a declarat Cristina Bold, Director Comunicare Millennium Bank.

Blogurile pe care campania poate fi accesata sunt: bookblog.ro, subiectiv.ro, petreanu.ro, arenait.net, pcnews.ro si dandragomir.biz.

„Componenta de blogosfera era oarecum asteptata in peisajul media romanesc, iar in dezvoltarea ei am beneficiat de suportul Standout - companie specializata in marketing neconventional. In ceea ce priveste parteneriatul cu Linkedin, provocarea a fost si mai mare, cu atat mai mult cu cat, noi insine am purtat negocierile cu reprezentantii companiei din UK”, adauga Stere.

Conform studiului ROADS, realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania, in 2007 si in prima jumatate a anului 2008, segmentul finante-banci a fost industria care a investit cel mai mult in publicitatea pe internet in Romania.