Compania Avec Plaisir este specializata in producerea si comercializarea de produse preambalate (sandwich, fajitas, focacia, salata, desert).

Proiectul a implicat dezvoltarea unei identitati de brand, care ilustreaza ideea de produse sanatoase si proaspete. Ulterior, a fost identificat un concept grafic, ce reflecte originea franceza a produselor, concept declinat ulterior pe toate tipurile de produse.

“Stim ca prima conditie pentru a reusi sa castigi si sa pastrezi clientii este calitatea si prospetimea produselor. Insa aveam nevoie si de un ambalaj pe masura, care sa ilustreze beneficiile produselor oferite. In urma acestui demers de imbunatatire a imaginii produselor noastre, speram sa dobandim increderea si aprecierea clientilor”, declara Gregoire Biffaud, managing partner Avec Plaisir.

“Originea frantuzeasca a numelui companiei, dar si faptul ca produsele sunt preparate de specialisti culinari francezi, ne-au determinat sa exploatam asocierea cu Franta si bucataria acestei tari, recunoscuta in intreaga lume pentru rafinament si inventivitate. Designul identitatii de brand si a ambalajului sunt corelate cu valorile brandului: calitate, inovatie, natural, eleganta”, adauga Veronica Oancea, creative&CS coordinator al Redwine.

Echipa Avec Plaisir care a participat la realizarea proiectului este formata din Gregoire Biffaud-managing partner si Irina Velaxar-director. Din partea Redwine au contribuit: Veronica Oancea, creative&CS coordinator, Iulian Dumitru-strategy director, Iulian Gontariu-designer si Elena Rodeanu-designer.

Redwine este o agentie independenta de strategie si design de brand, lansata oficial la inceputul anului 2008. Redwine a adus o noua filosofie pe piata de branding din Romania-daring brands. Printre clientii agentiei se numara AIESEC, Coffee Heaven, Coffee Shot, CorpMed, Covalact, Focus International, Fuchs Condimente Romania, GBC Consulting, Goodsys, Izzo, Kutee, Lidas, Multiserv, Snack Attack, Tonis Play, Wonderland si ZED Tech.