FireBrand a stabilit, pe baza unei cercetari preliminare asupra atitudinii si comportamentelor consumatorilor, o noua strategie de brand. Ca urmare, agentia a elaborat pentru o noua arhitectura de brand, o noua identitate corporate, respectiv un nou brand de produs, cu un nou nume. Noul brand va functiona sub umbrela Covalact.

”Pozitionarea gandita de noi este simpla si surprinzatoare, atat prin adecvarea ei naturala profilului companiei, cat si, asa cum au dovedit testarile, gradului extrem de ridicat de acceptare in randul consumatorilor de lactate. Era un spatiu evident pentru Covalact, iar surpriza a stat in faptul ca nimeni din piata nu a sesizat disponibilitatea acestei pozitionari. Uneori este nevoie de o perspectiva din afara pentru a vedea ceea ce este chiar in fata ta, asteptand sa fie revendicat. Asadar, pe o piata de lactate extrem de aglomerata, am identificat acel spatiu care apartine in mod firesc Covalact si care raspunde cel mai bine asteptarilor publicului tinta”, declara Shelly Roberts (foto), director general al FireBrand.

Noua pozitionare si noul nume de produs au fost validate in cercetari calitative desfasurate in Bucuresti si in mai multe orase din tara.

La realizarea proiectului au contribuit, din partea Covalact, Radu Bugica, director pentru Romania al SigmaBleyzer si Williy Cristea, marketing director al Covalact. Din partea FireBrand, proiectul a fost coordonat de catre Shelly Roberts, director general FireBrand si Augustina Lungu, asociat FireBrand.

Potrivit estimarilor reprezentantilor Covalact, compania a avut in 2008 o cifra de afaceri de 18,5 milioane de euro, in scadere cu 15% fata de 2007.

Principalii jucatori de pe piata interna de lactate sunt Danone, grupul olandez Friesland, Albalact si Brailact.