Identis este o afacere lansata de doi medici dentisti, care au investit aproximativ 200.000 de euro intr-o clinica up-market, specializata in estetica dentara, parodontologie si implantologie.

Identis se pozitioneaza ca un brand de servicii, cu si pentru oameni exigenti, care isi asuma misiunea de a-si inspira pacientii sa zambeasca cat mai mult.

Desenat de Marc Bortun, logotipul prezinta o nuantare a frame-ului identitar. Combinarea colturilor rotunjite cu cele ascutite puncteaza atat rigoarea cat si abordarea prietenoasa a celor de la Identis.

"Ne-am hotarat sa crestem un brand care sa-ti vorbeasca despre importanta imaginii, despre primele impresii, despre particularitati, lucruri despre care vorbim si noi zi de zi clientilor. Daca in branding modelezi perceptia oamenilor asupra unor entitati simbolice, in spatele carora stau alti oameni, dentistul lucreaza si modeleaza direct oameni reali. Sloganul de brand, «Esti asa cum zambesti», iti promite ca in urma experientei placute de la Identis, dintii tai vor fi imaginea ta", afirma Marc Bortun, Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.

Campania de pozitionare, declinata in presa, atrage atentia despre cat de important este un zambet si cum poate fi el deteriorat de problemele dentare.

Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul a fost compusa din Marc Bortun – Designer & Creative Partner, Andra Baltoiu - Strategic Planner, Florina Tudose - Production Manager, Tudor Nastase - Designer si Catalin Rusu – Copywriter & Creative Director.