“De la lansarea pe piata din Romania, volumul vanzarilor Skol a crescut de 28 de ori fata de momentul lansarii, in 1999. In prezent, Skol se numara printre primele 10 marci de bere din Romania. Era firesc ca si pozitionarea brandului sa se cristalizeze, indreptandu-ne tot mai mult catre public si realitatile din viata acestuia”, declara Shachar Shaine, presedinte URBB.

De asemenea, potrivit lui Doron Zilberstein, vicepresedintele de marketing al companiei, majoritatea vanzarilor de bere Skol se realizeaza la PET.

“Am testat momentele in care romanii beau bere. Exista o bere pe care o bei acasa si una pe care o consumi cand iesi in oras. Consumul de bere la romani este preponderent acasa, in ambalaje PET”, afirma Zilberstein.

Acesta considera ca vom asista la o reorientare pe piata locala a berii, dinspre segmentul premium spre cel mainstream, acesta din urma putand raporta o crestere peste nivelul pietei, ca urmare a contextului economic actual.

Criza-O alta perioada in care fiecare trebuie sa vada cum poate supravietui

Pentru 2009, reprezentantii companiei estimeaza un avans de 10% fata de vanzarile inregistrate anul trecut pe marca Skol. Potrivit URBB, Skol a inregistrat anual vanzari de 1 mil. hectolitri.

Noua campanie de comunicare – “Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!” – se deruleaza incepand din luna aprilie si este dezvoltata de Tempo Group. Conceptul este declinat pe TV, radio si outdoor, alaturi de POSM-urile create pentru aceasta campanie.

Echipa Tempo Creative Group care a contribuit la dezvoltarea campaniei este formata din: Adrian Preda-creative director, Bogdan Costin-group creative director, Alexandru Vicol-copywriter, Florian Mihai-art director, Aura Toma-client service director, Roxana Scripcaru-account supervisor, Adriana Enache-media planning manager si Adriana Ciobanu-media planner

Marca Skol se afla in portofoliul companiei URBB din 1999. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare.

Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.

La finalul anului 2008, vanzarile URBB au crescut cu 12% in volum, valoare care include atat vanzarile de bere, cat si cele de bauturi racoritoare. Vanzarile de bere au reprezentat 85% din totalul vanzarilor, in timp ce marcile cu cele mai mari cresteri au fost Tuborg si Holsten. Cifra de afaceri a companiei s-a majorat in 2008 cu 18% fata de 2007. In prezent, URBB detine 9% cota de piata pe segmentul berii.

Shaine, URBB: Criza-O alta perioada in care fiecare trebuie sa vada cum poate supravietui

Shaine, URBB: Criza-O alta perioada in care fiecare trebuie sa vada...