Dogan Yayin, care detine ziarele Hurriyet, Milliyet, Vatan si Posta, precum si CNN Turk, a anuntat ca vanzarile din 2008 au urcat cu 13%, la 2,88 miliarde de lire, insa au fost afectate de scaderea bugetelor din publicitate, potrivit NewsIn.

Lira turceasca s-a depreciat cu 25% in 2008, afectand afacerile unor companii precum Dogan Yayin, care a contractat imprumuturi in valuta pentru a evita dobanzile ridicate pentru creditele in lire.

In anul 2007, compania a inregistrat un profit net de 617 milioane lire turcesti. De asemenea, compania a fost amendata cu 500 de milioane de dolari pentru incalcarea unor reguli fiscale.

Grupul media Dogan este prezent pe plan local prin postul de televiziune Kanal D. Lansat in 2007, Kanal D este un post de televiziune generalist, cu acoperire nationala, pozitionat pe entertainment, care ofera telespectatorilor un mix de programe, de la show-uri de divertisment, reality show, la seriale, filme artistice si stiri.