Numarul de telespectatori care vor urmari editia din 2010 a Campionatului Mondial din Africa de Sud este estimat ca va fi aproximativ acelasi ca la turneul din 2006, organizat in Germania, a anuntat luni Federatia Internationala de Fotbal (FIFA), informeaza Reuters.
Forul mondial sustine ca audienta totala a CM 2006 a fost de 26,3 miliarde de telespectatori, iar turneul a fost transmis in 214 tari si teritorii. "Cifrele pentru 2010 vor fi similare. Nu ne asteptam la audiente record in Africa, desi tot mai multi vor avea acces gratuit la vizionarea televizata a meciurilor", a declarat responsabilul cu televizarile al FIFA, Niclas Ericson, scrie NewsIn, citat de 9AM.

El a explicat ca multe tari nu au avut un numar oficial si este dificil de stiut daca audienta va scadea sau va creste. "Noi speram sa se inregistreze o crestere mica in fiecare tara", a adaugat acesta.

Ericson a mai spus ca audienta ar fi crescut foarte mult daca la CM 2010 s-ar fi calificat tari precum China, India sau Indonezia, dar toate cele trei au fost eliminate in preliminarii.

"Nu vom renunta si vrem sa-i convingem pe toti sa priveasca turneul final. Fanii vor putea urmari clipuri si prin intermediul telefoanelor mobile, la fel ca si rezultatele", a mai afirmat oficialul FIFA.Campionatul Mondial va avea loc in Africa de Sud, intre 11 iunie si 11 iulie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri