Cea de-a doua editie a conferintei se va concentra pe analizarea importantei canalului de comunicare mobil in eficientizarea strategiilor de marketing. Specialistii vor putea afla care sunt noile idei de marketing in mediul mobil si cum le pot integra in planul de comunicare traditional.

Vor fi prezenti la conferinta specialisti romani si internationali din domeniu, care vor oferi informatii despre cum mediul mobil poate fi folosit ca instrument de comunicare, de educare sau de interactionare.

Evenimentul va furniza audientei un ghid complet de informatii privind canalul de comunicare mobil si oportunitatile de promovare si relationare cu consumatorii pe care acesta le ofera, aducand in prim-plan cele mai eficiente strategii, tehnici si solutii de marketing mobil.

De asemenea, in cadrul conferintei se vor prezenta rezultatele celei de-a doua editii a studiului dedicat marketingului mobil, realizat special de compania Unlock Research pentru acest eveniment. Rezultatele vor dezvalui care sunt cele mai in voga instrumente actuale de marketing mobil si care este perceptia consumatorilor privind acest nou canal de comunicare.

Conferinta se adreseaza oamenilor de marketing din companii, dar si furnizorilor de servicii de marketing mobil si dezvoltatorilor din acest domeniu.

“Marea majoritate a consumatorilor romani au telefon mobil şi îl considera cel mai comod mijloc de comunicare. Acest context ofera companiilor specializate, dar si agentiilor si brandurilor inca o ocazie de relationare cu consumatorii sai, inca o ocazie de transmitere a mesajelor de marca, si, de ce nu, inca o ocazie de atragere a unor clienti noi”, a spus Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.