Perioadele de criza financiara ii obliga pe manageri sa-si reevalueze multe segmente de activitate, de la strategia de marketing pana la cea de personal, considera Catalina Stan, presedinte si CEO la BDR Associates Communication Group. Reorganizarea companiei de PR pe care Stan a fondat-o in urma cu 14 ani implica specializarea in domeniul managementului de criza, unul dintre cele mai solicitate servicii in aceasta perioada, alaturi de comunicarea cu presa.

Pe de alta parte, a scazut interesul clientilor pentru servicii precum organizarea de evenimente. BDR Associates a renuntat anul trecut la departamentul specializat pe BTL, axandu-se pe consultanta strategica. Aceasta miscare, impreuna cu amanarea pentru 2009 a programului Superbrands, a dus la o scadere de aproape 25% a cifrei de afaceri, anul trecut. Astfel, daca in 2007 agentia raporta afaceri de aproape 2 milioane de euro, cifra a scazut pana la aproximativ 1,5 milioane euro, in 2008.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de Media si Advertising.

Explorarea oportunitatilor din strainatate, solutia anti-criza a BDR Associates

Explorarea oportunitatilor din strainatate, solutia anti-criza a...