Compania de consultanta de brand BrandTailors anunta finalizarea procesului de schimbare a identitatii sale vizuale, in care a investit aproximativ 35.000 euro. Noua solutie grafica a necesitat implicarea tuturor membrilor echipei in procesul de creatie.
In septembrie 2008, rezultatele studiului de evaluare a imaginii BrandTailors in randul mai multor tipuri de audiente relevante pentru categoria de servicii de consultata de brand (clienti actuali, fosti clienti, fosti angajati, presa si clienti ai competitorilor) si rezultatele studiului de evaluare a culturii organizationale (perceptie interna a angajatilor si externa a clientilor si furnizorilor) au relevat doua aspecte definitorii pentru proiectele dezvoltate de echipa BrandTailors: unicitatea solutiei strategice si originalitatea produsului creativ.

In urma analizei rezultatelor celor doua studii, a devenit evident faptul ca pasiunea si nonconformismul cu care majoritatea respondentilor asociau echipa BrandTailors nu se regaseau in identitatea companiei.

“Cand m-am alaturat echipei BrandTailors si am inceput sa ii cunosc mai bine mi-am dat seama ca identitatea vizuala nu reflecta ceea ce se intampla in interior, abordarea era prea corporate pentru oamenii de aici”, comenteaza David Stroe, Graphic Designer BrandTailors.

Conceptul noii identitati vizuale este o ilustrare a filosofiei BrandTailors conform careia “branding-ul este o disciplina subiectiva”. Asa a aparut ideea ca noul logo sa fie desenat din litere de mana create de fiecare membru al echipei, iar teritoriul visual manifestat integral prin intermediul site-ului sa fie alcatuit din simbolurile personalitatii fiecarui om.

Lansarea acestui proiect coincide cu celebrarea a cinci ani de activitate BrandTailors.

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii precum: audit de brand, strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, branding ambiental, branding digital, comunicare de brand si brand management. Printre clientii BrandTailors se numara Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Bankia, Class Living si ProdLacta si a multor proiecte de branding incluzand: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora, Vibe FM, Unlock Market Research, Cher Patissier.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri