Campania de publicitate stradala a fost lansata in luna mai si se va axa, in prima instant, pe promovarea unui nou complex rezidential din comuna Popesti-Leordeni, a carui constructie va demara in vara acestui an.

Clear Channel Romania va asigura pentru RIN Group intreaga gama de servicii conexe proiectului de OOH, de la inchirierea spatiilor media la productia, iluminatul, montajul, monitorizarea si intretinerea suporturilor publicitare.

“Oportunitatile continua sa existe pe piata locala de publicitate stradala. Vizibilitatea oferita de acest canal este maxima, iar paleta larga de locatii ale Clear Channel Romania permite o comunicare ce isi gaseste cu usurinta specificul pentru orice tip de client”, declara Mihai G. Mihai, CEO al Clear Channel Romania.

“Cererea de spatii de locuit este inca semnificativa in Romania, iar comunicarea variantelor imobiliare catre romani reprezinta un avantaj competitiv puternic al oricarui dezvoltator imobiliar. De aceea, am ales sa comunicam prin intermediul publicitatii stradale”, adauga Ionut Negoita (foto), presedinte RIN Group.

Portofoliul de clienti al Clear Channel Romania cuprinde companii locale si internationale precum: Alpha Bank, Bayer, Cumpana, Kenvelo, real,-, Samsung, Vodafone, Tymbark, McCann Erickson, Optimedia, Group M, Starcom, The Group, Zenith Media.

Clear Channel Romania a intregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 9,2 mil. euro, o majorare de 50% fata de 2007, reprezentand cea mai buna crestere procentuala din cadrul grupului.

Romania, in top 3 cele mai dinamice piete de publicitate stradala pentru Clear Channel Outdoor

Clear Channel Romania este parte a grupului Clear Channel Outdoor. Compania are aproape un milion de panouri in peste 50 de tari de pe 5 continente, fiind prezenta in 49 dintre cele 50 de domenii de piata desemnate. La nivel mondial, compania este prezenta in publicitatea din aeroporturi, cai ferate, taxiuri, si afaceri in domeniul retail. Divizia din SUA (Spectacolor) si cea internationala (DEFI) sunt lideri globali de piata prin afisaje spectaculoase, ce se regasesc si in Times Square-New York.

La nivel mondial, Clear Channel Outdoor a raportat pentru 2008 venituri de 3,28 miliarde de dolari, la un nivel similar cu veniturile inregistrate in 2007. EBITDA a fost anul trecut 741,3 mil. dolari.

Clear Channel Outdoor a intrat pe piata romaneasca in 2007, prin achizitionarea Klass Advertising. Cu o prezenta in 30 orase, Clear Channel Romania detine peste 700 locatii.

Romania, in top 3 cele mai dinamice piete de publicitate stradala pentru Clear Channel Outdoor

Romania, in top 3 cele mai dinamice piete de publicitate stradala...