Itsy Bitsy isi schimba statutul din radio pentru copii, intr-o platforma pentru copii si parinti isteti, care cuprinde postul de radio - ce emite in eter si online, site-ul www.itsybitsy.ro si o serie de evenimente pentru familii cu copii.

Campania, realizata de GMP Advertising, este declinata pentru TV si va rula la nivel national in perioada mai-iunie 2009. In acest sens, Itsy Bitsy a cumparat spatiu TV in valoare de 850.000 de euro rate card. In plus, campania va beneficia de prezenta in print pe tot parcursul anului.

“Itsy Bitsy a aparut in urma cu peste trei ani ca o alternativa pentru o educatie sanatoasa, un dar pe care l-am oferit, atunci, doar copiilor. In timp, ne-am dat seama ca educatia copiilor incepe cu educarea parintilor si am introdus in grila programe special dedicate parintilor si emisiuni adresate intregii familii”, declara Nadia Tataru, fondatorul si directorul general al postului de radio.

Echipa care a participat la realizarea campaniei este formata din Liana Popa-senior copywriter, Ionut Popescu-art director, Stefan Vasilachi-creative director, Radu Teodorescu-AV production manager, Teodor Cucu-head of strategy, Ioana Tomescu-senior account executive, Denisa Popescu-account manager si Andreea Nemens-group account director.

Daca in anul 2005 radio Itsy Bitsy numara un colectiv de 20 de oameni, in 2009 postul are o echipa de 45 de angajati, emite in Bucuresti, Bacau, Satu Mare, Focsani, Targoviste si Navodari.

“Ne dorim sa ne extindem. Oferta de emisiuni radio pentru copii este extrem de limitata. Sunt in schimb multe posturi pentru adulti. Ce se intampla acolo si riscul la care sunt supusi copii nu poate fi eliminat decat daca acestia au o alternativa. La randul lor, televiziunile, chiar daca sunt pentru copii, uneori difuzeaza lucruri inadecvate pentru copii. TV-ul nu iti ofera interactivitate”, spune Nadia Tataru.

Potrivit acesteia, costurile de extindere a retelei Itsy Bitsy sunt cuprinse intre 15.000 si 35.000 de euro, in functie de pozitionarea geografica a oraselor.

Pe de alta parte, Nadia Tataru a explicat ca bugetul de cheltuieli lunare ale brandului Isty Bitsy se ridica la aproximativ 32.000 de euro.

“Investitia tehnica este comparativa cu cea a unui post de radio mediu. Pe luna avem cheltuieli cu brandul Itsy Bitsy de 32.000 de euro, ce includ costurile cu personalul, platforma, cercetare, evenimente, partea tehnica. 50% sunt sustinute de brandul Itsy Bitsy, 50% fiind sustinute de alte activitati ale On Air Studio, compania care detine licenta audiovizuala”, explica directorul general al postului de radio.

In ceea ce priveste veniturile atrase din publicitate, Nadia Tataru declara ca primele doua luni din acest an au reprezentat “inghet 100%”.

“Ultimele sase luni din 2008 au aratat foarte bine pentru noi. Dupa, a venit criza si publicitarii au inghetat bugetele. Lunile ianuarie-februarie au reprezentat inghet 100%, acum lucrurile au inceput sa se miste incet-incet”, spune Nadia Tataru.

Detinatoarea licentelor audiovizuale Itsy Bitsy este societatea On Air Studio SRL, ai carei actionari sunt: Nadia Tataru (actionar principal-90%) si Felix Constantin Tataru (10%).