Potrivit unor surse din piata, bugetul alocat realizarii spotului TV “Alergatorii” a fost de aproximativ 600.000 euro. Filmarile au avut loc in Delta Dunarii, in Barcelona si la studiourile Castel Film, iar texturile au fost lucrate de echipa spaniola de machiaj care a participat la filmele Hellboy. Intreaga campanie a fost realizata si implementata de agentiile grupului McCann Erickson.

Varianta integrala, de 1 minut, a spotului este inclusa pe website-ul dorna.ro si va fi difuzata in cinematografe. Pentru TV au fost pregatite variante mai scurte ale spotului, in diferite combinatii – o solutie de eficientizare din punct de vedere media. Campania va fi declinata si in print si outdoor si va fi sustinuta prin actiuni la raft. Spre deosebire de alte branduri din portofoliul Coca-Cola Romania, pentru Dorna nu se vor realiza promotii.

Mesajul de brand, “Natura intalneste orasul”, continua pozitionarea Dorna din ultimii cinci ani. Spotul nou ar putea sa atraga si publicul aflat peste media de varsta de 20-24 de ani, pentru care este creata comunicarea Dorna, a spus Dana Ichim.

La nivel de companie, Coca-Cola Romania si-a crescut anul acesta bugetul de promovare. Printre marcile din portofoliul companiei se numara Coca-Cola, Fanta, Sprite, Nestea, Cappy si Dorna. De la inceputul lui 2009, gama de subbranduri a fost largita cu sortimentele Cappy Body Time, Fanta Shokata si Nestea Vitao Green Tea. Alte lansari vor avea loc pana la sfarsitul anului.