Agentia GMP PR a fost selectata in urma unei licitatii sa gestioneze comunicarea corporate pentru producatorul si distribuitorul de bauturi racoritoare PepsiAmericas. Contul a fost detinut anterior de Prais Corporate Communications.
GMP PR va oferi PepsiAmericas servicii de consultanta, media relations, crisis management, comunicare interna, organizare de evenimente si sprijin in dezvoltarea si implementarea programelor CSR.

In Romania, PepsiAmericas produce si distribuie marcile Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Mountain Dew, Mirinda, 7up, Lipton Ice Tea, Gatorade, Prigat si Roua Muntilor, si are 1250 de angajati.

“2009 este un an important in viata companiei. Avem multe vesti bune si aveam nevoie de un partener cu experienta, care sa aduca un suflu nou in comunicarea noastra corporate”, spune Ana-Maria Maciuca, PR Responsible PAS Romania.

“PepsiAmericas este o companie cunoscuta in primul rand prin brandurile sale. Obiectivul nostru din acest an este sa prezentam publicului povestea din spatele business-ului de succes din Romania. Este o latura mai putin vizibila a companiei, dar nu mai putin interesanta”, a declarat Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR.

PepsiAmericas a intrat pe piata din Romania in 2006, cand a achizitionat compania locala de imbuteliere, Quadrant Amroq Beverages, care detinea si drepturile de distributie pentru brandurile PepsiCo si Prigat. PepsiAmericas are peste 20.000 de angajati pe plan international si opereaza 33 unitati de productie si peste 185 de centre de distributie.

GMP PR ofera consultanta in relatii publice pentru companii precum Ericsson Romania, Toyota, Apa Nova, Romtelecom, A&D Pharma, Henkel, Alexandrion, Bayer Schering Pharma sau Interex.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri