Agentia va continua promovarea unor proiecte precum Serbarile Timisoreana, Cupa Romaniei Timisoreana si Tricoul Fair Play Timisoreana.

“Experienta indelungata in domeniul comunicarii, bunele relatii cu mass-media si abordarea 360 in gestionarea nevoilor noastre de comunicare reprezinta atuurile pentru care am ales agentia 2activePR”, declara Tudor Ghiurca, brand manager Timisoreana.

Produsa de prima fabrica de bere din Romania de aproape 300 de ani, Timisoreana a fost achizitionata in anul 2001 de catre compania Ursus Breweries, trecand astfel in portofoliul SABMiller plc, unul din liderii mondiali in productia si distributia berii.

Din anul 2006, Timisoreana este sponsor principal al Cupei Romaniei la fotbal.

2activePR este o agentie specializata in comunicare corporatista, de marketing, managementul crizei, campanii publice de educare si informare, campanii de responsabilitate sociala corporatista, management de eveniment.

Agentia a fost infiintata in anul 2000, iar portofoliul sau cuprinde clienti precum Adesgo, adidas, Albalact, Anchor Group, Bristol Myers-Squibb, Coty, CreditZone, Delta Air Lines, DuPont, Emerson Romania, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Huennebeck, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, oxette, Procter&Gamble (Head&Shoulders, Wella, Camay, Braun, Londa, Wash&Go, P&G Beauty), Villeroy&Boch.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell. Compania a raportat pentru anul financiar aprilie 2008-martie 2009 un avans al cifrei de afaceri de 27% si o crestere a cotei de piata de 4,6%, pana la 29%

Afaceri in crestere cu 27% pentru Ursus Breweries. Ce urmeaza?

Afaceri in crestere cu 27% pentru Ursus Breweries. Ce urmeaza?