Echipele celor doua parti au dat startul colaborarii incepand cu luna martie a acestui an, in urma uneia dintre cele mai importante licitatii a ultimelor luni. Biroul Lowe din Londra va coordona operatiunile de comunicare ale brandului.

“Castigarea acestui cont ne ofera mai mult decat satisfactia unui pitch din care am iesit invingatori. Este o noua perspectiva, atat pentru noi, cat si pentru o piata ce da semne de oboseala in fata prognozelor pesimiste. E greu de transpus in cuvinte ce inseamna acest lucru, insa, ar putea fi relevant sa ne imaginam ca vanzarile Knorr din 87 de tari le depasesc pe cele ale eBay”, spune Oana Cociasu – Managing Director Lowe & Partners.

Activarile vor debuta in scurt timp si vor include atat campanii create local cat si adaptari & declinari ale programelor internationale.

Lowe & Partners este unul dintre partenerii traditionali ai Unilever SCE, gestionand alaturi de Knorr si comunicarea altor branduri mari din portofoliul companiei: Rexona, Cif, Domestos, Clear, Axe si Rama.