Sase camere de filmat au surprins reactiile oamenilor pusi in doua situatii: un tanar care inchide si deschide frenetic fereastra, strigand “Cucu!” si un copil care da cu mingea intr-un geam de la parterul unui bloc.

“Demonstratia cea mai buna a unui beneficiu real este chiar realitatea (...) Campania QFort de anul acesta e complet diferita de artificialul care ne polueaza calupul. Luam o pauza de la familia fericita care zambeste cretin, de la gesturile exagerate care «sa se identifice cu produsul», de la realitatea catifelata de studio, de la replicile inexistente care se vor «chemari la actiune». Noi aratam romanii asa cum sunt: sensibili, energici, dintr-o bucata”, se arata in comunicatul Next Advertising.





Echipa care a realizat campania este formata din: Liviu David si Mihaela Neatu (creatie), Wanda Podgurschi (client service), casa de productie Multimedia Est, regizor Hypno.

Spoturile “Copilul” si “Cucu” vor rula pe Antena 1, Antena 3, GSPTV, AXN, Realitatea, TVR 2, Discovery si National Geographic.

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in simbioza cu shopul de creatie Cap, entitatea purtand denumirea sugestiva NextCap. Colaborarea cu Cap continua si acum, dar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.

Creatia Next a derulat campanii pentru Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, Dufa Deutek, Transavia, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra, The Money Channel, NewCom, Fundatia Copii in Dificultate, organizatia Salvati Dunarea si Delta, Fan Courier, Greenpeace.

QFort este brandul de ferestre termoizolante lansat de compania Casa Noastra.