2activePR a fost desemnata castigatoarea contului Romstal in urma unui pitch finalizat la inceputul acestui an, in urma caruia agentia va derula atat activitati de comunicare corporate, cat si de produs pentru intreg portofoliul Romstal.
Romstal este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii. Portofoliul companiei este grupat in 6 categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic, iar oferta de produse include peste 20.000 de articole.

“Obiectivul comun pe care il avem cu Romstal este acela de a reusi sa depasim asteptarile clientilor existenti si potentiali”, spune Corina Barladeanu, general manager 2activePR.

Agentia colaboreaza si cu alte companii romanesti cum ar fi Albalact (din 2005) sau Adesgo (din 2009).

Romstal este recunoscuta ca fiind una dintre cele mai puternice francize autohtone, anul acesta sarbatorind 15 ani de existenta in Romania.

"Este un an aniversar pentru Romstal si nevoia de comunicare este cu atat mai mare", spun reprezentantii companiei.

2activePR este o agentie specializata in comunicare corporatista, de marketing, managementul crizei, campanii publice de educare si informare, campanii de responsabilitate sociala corporatista, management de eveniment. Agentia a fost infiintata in 2000, iar portofoliul sau cuprinde la ora actuala urmatorii clienti: Adesgo, adidas, Albalact, Anchor Group, Bristol Myers-Squibb, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Hunnebeck, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Timisoreana, Ursus.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri