Sucul Itsy Bitsy de la Prigat este primul suc lansat de Prigat pe piata produselor pentru copii, dar si prima incursiune a Itsy Bitsy pe teritoriul produselor alimentare.

“Ideea asocierii cu Itsy Bitsy a venit in mod firesc, conturandu-se ca cea mai buna reteta de succes. Suntem convinsi ca sucul ItsyBitsy de la Prigat va fi apreciat in mod special si de parinti, pentru ca este un produs sanatos si sigur pentru copiii lor, fiind sustinut de continutul maxim de fruct”, a declarat Oana Stincel, Marketing Manager PepsiAmericas.

“In urma cu trei ani si jumatate am creat un radio pentru copii, ca o alternativa la media preponderent violenta la care acestia erau supusi. Am lansat un produs sanatos si potrivit pentru familiile cu copii. Acum, ingrijorati de produsele pe care le consuma copiii, nepotrivite pentru varsta lor, am dorit sa venim cu o solutie sanatoasa si adecvata”, a declarat Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy.

Produsul este disponibil in cinci arome (Portocale-Mandarine; Piersica-Biscuite; Fructe exotice-Morcov; Zmeura-Banane si Miere; Struguri-Sfecla rosie si Miere) in ambalaj de sticla, nereturnabil, de 0,25 l, la pretul de vanzare recomandat de 2,4 lei. "Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct” este usor de recunoscut la raft dupa eticheta pe care se regasesc cele doua personaje, Itsy si Bitsy.

Lansarea sucului Prigat adus de Itsy si de Bitsy a debutat cu o campanie de teasing adresata copiilor. Acestia au fost invitati sa raspunda la o ghicitoare si sa spuna care este primul produs pe care Itsy si Bitsy il aduc special pentru ei. Raspunsurile primite au variat de la “zambet” sau “bucurie”, la “suc”, trecand in revista adevaratele valori si nevoi ale copilariei. Raspunsul la ghicitoare l-au aflat direct de la Itsy si Bitsy in cadrul evenimentului de lansare organizat pe 8 iunie in Parcul Cismigiu.

Lansarea va fi urmata de o campanie integrata de comunicare a noului produs, care va include activari la punctele de vanzare si o campanie media cu difuzare nationala. Campania de comunicare a fost realizata de GMP Advertising si GMP PR, cu sprijinul Webstyler.