Mediaedge:cia realizeaza strategia de comunicare media odata cu lansarea pe TV a campaniei pentru brandul Scholl Cracked Heel Repair K+, cu doua variante de spot-20 de secunde si 15 secunde, brandul Scholl Nail Brightening System 3in1, cu un spot de 20 si de 10 secunde, respectiv brandul Durex Play O cu un spot de 20 de secunde si 15 secunde. Aceste campanii se vor derula in perioada 29 mai-2 iulie.

"In contexul economic actual, scopul nostru este de a optimiza investitia in comunicare pentru brandurile Durex si Scholl in primul rand prin alocarea eficace a investitiei, dar si prin eficientizarea fiecarui canal ales. Cu atat mai mult este o provocare care ne inspira sa exploram potentialul enorm pe care clientul SSL Romania il are pentru proiecte inovative, de mare impact”, a declarat Bogdan Prajisteanu (foto), director general al Mediaedge:cia (MEC) Romania.

Mediaedge:cia (MEC) ofera servicii precum analiza profilului consumatorului si ROI, strategia si planificarea comunicarii, cumparare si planificare media, interactiune (digitala, directa si cu ajutorul motoarelor de cautare), consultanta in proiecte sportive, de divertisment si cauze sociale precum si oportunitati de comunicare in retail. Cei 4.500 de specialisti lucreaza pentru clientii locali, regionali si globali in cele 250 de birouri, din 84 de tari.

Cum iti cresti afacerile de media cu 40% in vremuri de criza

MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investitii media din cadrul WPP.

Compania SSL International, cu sediul in Marea Britanie, detine in portofoliu marci internationale precum Durex si Scholl, dar si numeroase branduri cu caracter local. Produsele SSL sunt disponibile in 130 de tari din Europa, Asia si America, insa focusul companiei este pe tarile din Europa, unde se regasesc trei sferturi din vanzarile la nivel global.

Compania are peste 5.000 de angajati si detine facilitati de productie proprii in Marea Britanie, India, Thailanda si China.

Cum iti cresti afacerile de media cu 40% in vremuri de criza

Cum iti cresti afacerile de media cu 40% in vremuri de criza