Abordarea Mather Communication este orientata catre rezultate, nu catre canale de comunicare, echipa avand ca scop gasirea unor solutii de comunicare pentru provocarile fiecarei marci si obtinerea de rezultate la nivelul business-ului.

“Mather Communications este o divizie separata, dedicata clientilor sai, localizata intr-un alt sediu, cu o echipa proprie de specialisti in comunicare, cu obiective de business proprii, si cu o structura diferita de cea a grupului , avand propriile instrumente de lucru si propria abordare strategica a comunicarii”, a declarat, pentru Wall-Street, Alexandra Murray (foto), business unit director Mather Communications.

Echipa noii divizii numara 11 persoane, care lucreaza impreuna de doi ani pe conturile unor clienti precum Friesland (brandul Milli), Avon Romania, Eureko, Zentiva, Flanco si Perla Covasnei.

Grupul Ogilvy Romania, parte a WPP, mai include divizii specializate in publicitate (Ogilvy & Mather), planificare si cumparare media (Mindshare), relatii publice (Ogilvy PR) si interactive (OgilvyInteractive).