2activePR a devenit oficial, partenerul afiliat al retelei internationale Fleishman-Hillard in Romania. Semnarea contractului de afiliere a venit dupa doi ani de colaborare a celor doua parti semnatare si va lua forma unei aliante strategice, in urma careia agentia locala va beneficia de expertiza internationala a retelei.
“Clientii internationali ai Fleishman-Hillard sunt din ce in ce mai interesati de zona Europei Centrale si de Est, motiv pentru care este extrem de important sa avem cei mai buni parteneri in regiune. Ne-am intalnit cu o serie de agentii de PR din Romania si am fost incantati sa alegem 2activePR drept agentia afiliata a FH in Romania”, declara Nick Andrews, Senior Vice-President & Partner al Fleishman – Hillard, responsabil pentru relatiile cu partenerii afiliati din Europa.

“Decizia noastra de a incheia acest parteneriat cu 2activePR s-a bazat pe o serie de factori. In primul rand, initiativa antreprenoriala din 2000 a doamnei Corina Barladeanu a fost o miscare extrem de indrazneata, care s-a transformat intr-o reteta de succes. Mai mult, portofoliul de clienti, echipa de consultanti si performantele exceptionale in comunicare, precum si rezultatele de business, au fost ceilalti factori importanti”, a adaugat Andrews.

2activePR s-a lansat pe piata locala de PR in 2000. Agentia ofera servicii de consultanta in comunicare corporate si de marketing, management de criza, campanii de informare si educare, platforme si proiecte CSR, servicii de event management si marketing.

Echipa 2activePR reuneste 14 consultanti cu cunostinte in PR, media, BTL, marketing si advertising. Portofoliul de clienti include branduri precum: Adesgo, Adidas, Albalact, Anchor Grup, Bristol Myers-Squibb, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Huennebeck, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Timisoreana, Ursus si Villeroy&Boch. In 2009, 2activePR a castigat conturile Timisoreana, Romstal si Adesgo.

Cifra de afaceri a agentiei 2activePR in 2008 a fost de peste 760.000 euro, in crestere cu aproape 30% fata de anul precedent.
Cu sediul central in St. Louis, reteaua Fleishman-Hillard opereaza in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud si America Latina, avand peste 80 de birouri. FH este parte a grupului de comunicare Omnicom, una dintre cele mai mari retele internationale de advertising, marketing si comunicare corporatista din lume, oferind servicii de ATL, BTL, media planning si buying, relatii publice si multe alte servicii de comunicare, pentru mai mult de 5.000 de clienti din peste 100 de tari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri