“Unilever este liderul mondial al pietei de inghetata, cu vanzari anuale de inghetata de 5 miliarde de euro. Am decis ca anul acesta sa lansam in Romania unele dintre cel mai bine vandute marci de inghetata din lume, reunite sub brandul-umbrela Algida. Portofoliul de inghetate Algida include marcile Magnum – cel mai faimos si bine vandut brand de inghetata in lume, Carte d’Or – brandul numarul 1 in Europa pe segmentul deserturi, Cornetto – inghetata emblematica la cornet, Viennetta, Big Milk – un brand de inghetata dedicat pietei romanesti – Cucciolone, Kolorki si Twister”, a declarat Daniel Barbulescu, Category Manager Unilever.

La randul ei, Mirela Angelescu, Managing Director DDB Bucharest, crede ca "lansarea Algida inseamna pentru Unilever intrarea intr-o categorie noua si importanta in piata FMCG romaneasca. Ne-am dat seama de miza acestei lansari de la primul brief, iar acum, in mijlocul sezonului, avand toate campaniile si activarile on-air stim ca avem capacitatea de a administra lansari critice, ca putem lansa mai multe branduri simultan cu campanii through the line”.

Pentru lansarea brandului de inghetata DDB a pregatit mai multe campanii integrate, ce incorporeaza materiale dezvoltate la nivel central cu activari pentru Magnum, Big Milk si Carte d’Or - in store, in marile orase si pe litoral.