Graffiti BBDO semneaza noul spot de promovare a versiunii Logan diesel intitulat “Bad Boy” – o executie “torida” realizata in Spania, ce mizeaza tocmai pe ineditul proiectului Logan, masina sigura si accesibila, dinamica si incitanta totodata. Abordarea brief-ului confera noi valente profilului deja conturat al Dacia Logan - atitudinii familiste implicite ii sunt anexate aventura si ineditul, comunicate prin intermediul scenariului de tip movie trailer.
Un “bad boy” este trimis intr-o misiune speciala al carei scop este capturarea unul Logan Diesel. Treptat el ajunge sa se indragosteasca de captura. Atat de mult, incat in cele din urma renunta la misiune si se lasa convertit la o cu totul alta viata.

Ca si in cazul primului spot Logan, creatia apartine agentiei Graffiti BBDO Romania (Bogdan Mirica, Group Creative Director; Radu Zaharescu, Art Director; Monica Garbur, A/V Production Manager; Alina Mihai, Account Director; Simona Costea, Account Manager), care a colaborat cu aceeasi casa de productie din Spania, The Family, responsabila si pentru productia spotului de lansare. Din partea clientului, implicati in proiect au fost Raluca Lupsa, Director de Marketing Automobile Dacia, Eduard Croitoru, Director de Publicitate Automobile Dacia, Corina Ilie, Director Adjunct Publicitate Automobile Dacia si Patrick Delarbre, Responsabil Coordonare Internationala Renault. A raspuns da la solicitarea clientului si a agentiei acelasi tandem de anul trecut: regizorul Keith English si directorul de imagine Bob Williams, incantati de la bun inceput de potentialul scenariului.

In spiritul spotului, filmarea a constituit un adevarat tur de forta pentru toti cei implicati, fiind vorba de patru locatii, in nordul Spaniei (in zona localitatii Crevera de Pisuerga) si in imprejurimile Madridului.
Locatiile, castingul, stilul de filmare, coloana sonora - toate au avut ca unic scop crearea unei reclame care sa arate ca un film. Mai mult decat atat – ca un film de actiune american.

Alaturi de spotul Bad Boy exista si o campanie de print care sustine aceeasi idee – Logan Diesel este masina care iti va schimba viata. “Motociclistul”, “Marinarul” si “Alergatorul” sunt subiectul acelorasi transformari radicale. Echipa care a contribuit la realizarea campaniei de print a fost formata din Bogdan Mirica, Group Creative Director, Roxana Panaitescu, Copywriter, Radu Zaharescu, Art Director, Radu Teodorescu, Photo Producer, Alina Mihai, Account Director, Cosmin Bumbut, Photographer; Castel Film, Casa de Productie.

Spotul “Bad Boy”a fost editat in patru variante, una de 60 de secunde, una de 45 de secunde si doua variante a cate 30 de secunde. Campania va rula pe principalele posturi de televiziune si in cotidianele din Romania si din alte 37 de tari.