Un bad boy este trimis intr-o misiune speciala al carei scop este capturarea unul Logan Diesel. Treptat el ajunge sa se indragosteasca de captura. Atat de mult, incat in cele din urma renunta la misiune si se lasa convertit la o cu totul alta viata.
Ca si in cazul primului spot Logan, creatia apartine agentiei Graffiti BBDO Romania (Bogdan Mirica, Group Creative Director; Radu Zaharescu, Art Director; Monica Garbur, A/V Production Manager; Alina Mihai, Account Director; Simona Costea, Account Manager), care a colaborat cu aceeasi casa de productie din Spania, The Family, responsabila si pentru productia spotului de lansare. Din partea clientului, implicati in proiect au fost Raluca Lupsa, Director de Marketing Automobile Dacia, Eduard Croitoru, Director de Publicitate Automobile Dacia, Corina Ilie, Director Adjunct Publicitate Automobile Dacia si Patrick Delarbre, Responsabil Coordonare Internationala Renault. A raspuns da la solicitarea clientului si a agentiei acelasi tandem de anul trecut: regizorul Keith English si directorul de imagine Bob Williams, incantati de la bun inceput de potentialul scenariului.
In spiritul spotului, filmarea a constituit un adevarat tur de forta pentru toti cei implicati, fiind vorba de patru locatii, in nordul Spaniei (in zona localitatii Crevera de Pisuerga) si in imprejurimile Madridului.
Locatiile, castingul, stilul de filmare, coloana sonora - toate au avut ca unic scop crearea unei reclame care sa arate ca un film. Mai mult decat atat ca un film de actiune american.
Alaturi de spotul Bad Boy exista si o campanie de print care sustine aceeasi idee Logan Diesel este masina care iti va schimba viata. Motociclistul, Marinarul si Alergatorul sunt subiectul acelorasi transformari radicale. Echipa care a contribuit la realizarea campaniei de print a fost formata din Bogdan Mirica, Group Creative Director, Roxana Panaitescu, Copywriter, Radu Zaharescu, Art Director, Radu Teodorescu, Photo Producer, Alina Mihai, Account Director, Cosmin Bumbut, Photographer; Castel Film, Casa de Productie.
Spotul Bad Boya fost editat in patru variante, una de 60 de secunde, una de 45 de secunde si doua variante a cate 30 de secunde. Campania va rula pe principalele posturi de televiziune si in cotidianele din Romania si din alte 37 de tari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: