Agentia va oferi servicii de media research, planificare strategica si media buying pentru toate brandurile din portofoliul Niran.

“Prin castigarea acestui client ne intarim zona de beauty pe care avem experienta anterioara valoroasa. Am inceput deja lucrul pe cont prin a oferi servicii de strategie, planning si buying pe partea de media, prima campanie fiind pentru Collistar (outdoor in locatii premium)”, declara Mihai Trandafir (foto), managing director Universal McCann Romania.

“Am ales Universal McCann pentru excelenta reputatie pe care o au si pentru ca ne-am dorit inca de la bun inceput un partener puternic, unul care sa ne ajute sa optimizam investitiile in comunicare si sa obtinem eficienta maxima printr-o strategie desteapta si creativa. Traversam o perioada in care recesiunea a afectat inclusiv consumul brandurilor de lux, iar alegerea celui mai potrivit partener de media era esentiala pentru noi”, spune Hussein El Jamil, CEO Nrian.

Printre conturile noi castigate de Universal McCann anul acesta se numara Dedeman si Caroli. Portofoliul agentiei mai include brandurile: Vodafone, Coca-Cola, Heineken, S.C. Johnson, Tnuva, Cadbury, Banca Romaneasca, MasterCard, A&D Pharma, GoodYear, Subaru, Brown-Forman, Vel Pitar, Microsoft, Yves Rocher, Toshiba.

Universal McCann Romania face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania, iar la nivel international din reteaua Universal McCann.