“Peisajul bancar este extrem de inghesuit la nivel de comunicare, iar diferentierea intre banci nu e foarte relevanta, in conditiile in care in acest an toate bancile duc aceeasi batalie pe teritoriul increderii. In acest context, am ales Logo Bigger pentru ca propunerea creativa facuta de agentie se distinge de jongleriile clasice in jurul valorilor pietei prin originalitate si evita cliseele tonalitatii bancare” a declarat Nicolaie Hoanta, director general al bancii.

“Prin faptul ca avem ocazia sa sprijinim prin creativitate mediul de afaceri romanesc si produsele autohtone, mai ales in contextul economic actual, ne-am implinit nu doar un obiectiv strategic, ci si unul spiritual. In plus, am reusit sa demonstram inca o data ca Logo Bigger, o agentie mica si neafiliata la o retea internationala, poate satiface nevoile de comunicare ale unui client mare, precum o banca”, a spus Iosif Oprescu, managerul Logo Bigger.

Echipa Logo Bigger implicata in proiect a fost alcatuita din Florin Bratescu (copywriter), Matei Arnautu (art director), Andrei Mantescu (junior art director) si Alex Dumitrascu (account manager).

Banca Comerciala Carpatica a fost infiintata la Sibiu in 15 iulie 1999. Astazi, este o institutie financiara cu capital social majoritar romanesc, ale carei actiuni sunt listate la categoria I a Bursei de Valori Bucuresti.

Logo Bigger este o agentie de publicitate full service, care are in portofoliu campanii sau executii strategice pentru clienti precum Petrom, Danone Romania, Bell Bucharest, Bunge Romania, GVA Asco Properties, Alexandrion, Artventure, Vincenti, organizatii guvernamentale.