Kinecto Permission Marketing, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata agentiilor de marketing pentru relatii cu clientii (customer relations marketing), implineste astazi 3 ani de activitate.
Aniversarea reflecta evolutia care a transformat compania dintr-o agentie de email marketing, cu un singur angajat, intr-un furnizor de consultanta si instrumente practice pentru sustinerea vanzarilor, cu 15 oameni si peste 70 de clienti din domeniul business-to-business sau retaileri mijlocii si mari.

Pe parcursul celor 3 ani de existenta, Kinecto a sprijinit eforturile de marketing ale firmelor din toate industriile de la consultanta si training pana la auto si turism, si de toate marimile de la start-up-uri pana la multinationale.

Inovatia, integritatea, orientarea spre client si munca de echipa raman valorile Kinecto.

Kinecto nu este acolo unde credeam ca va fi acum 3 ani, pe cand era doar o idee pe spatele unui servetel. Este mai bine, si nu atat ca rezultate financiare, cat mai ales din punctul de vedere al spiritului si entuziasmului din companie si din jurul ei, care au fost si vor fi motorul dezvoltarii noastre., spune Radu Ionescu, Managing Director al Kinecto Permission Marketing.

Kinecto Permission Marketing este o companie care ofera solutii cu impact foarte mare asupra cifrei de vanzari si asupra imaginii clientilor sai, in piata de servicii de consultanta strategica, in domeniul relatiilor cu clientii si in oferirea instrumentelor practice de suport al vanzarilor.

Printre clientii Kinecto se numara Asebuss, Bancpost, Citroen, Domenia Credit, Ensight, Help Net, Interact, Medicredit, KFC, Pizza Hut Romania, Porsche Romania, Romexpo, Sicomed, Tiriac Auto sau UNHCR.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri