Leo Academy isi propune sa completeze cunostintele teoretice dobandite de catre pasionatii de publicitate (prin studiu individual sau in institutiile de invatamant de specialitate) si sa ii ajute pe acestia sa faca primii pasi in domeniu. De aceea, Leo Academy nu este o alternativa la scolile de specialitate existente, ci o completare practica a acestora. In acest sens, activitatile la care vor participa cursantii Leo Academy in cadrul programului de training se vor desfasura sub indrumarea managerilor din departamentele Leo Burnett, specializati in cele mai importante domenii ale publicitatii: marketing, strategie, creatie, productie audio-video, media planning, direct marketing etc.

Proiectul Leo Academy este impartit in cateva etape dupa cum urmeaza:
1-19 octombrie primirea aplicatiilor
19-27 octombrie selectia cursantilor
28 octombrie anuntarea telefonica a celor admisi la cursurile Leo Academy
7 noiembrie inceperea cursurilor.

Cursurile si procesul de selectie se vor desasura pe o durata de trei sapamani si vor fi impartite in doua module:

- Primul modul, dedicat teoriei, se va desfasura sub forma unui training condesat asupra notiunilor de baza din toate disciplinele existente intr-o agentie de publicitate.
- Al doilea modul, reprezinta finalul modulului teoretic si inceperea celui practic. In cadrul acestuia, cursantii vor elabora doua proiecte: unul individual si unul de grup. In vederea proiectului de grup participantii vor fi impartiti pe echipe, fiecare avand un conducator din cadrul Leo Burnett.

La finalul celor doua module se vor acorda note si diplome si cei mai buni dintre cursanti vor avea posibilitatea sa se alature echipei Leo Burnett.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si
creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la festivalul de la Cannes.