“Acest premiu reprezinta un succes important pentru echipele Ogilvy si MindShare, declara Oana Petroff, managing director MindShare. “Suporter in fiecare dimineața!” este un proiect pentru care am lucrat cu toții cu mult entuziasm si ne bucuram ca acest lucru se vede. Am reusit sa implementam un program care se remarca prin originalitate, un program care face diferența pe o piața de media foarte aglomerata cum este cea din Romania.”

Destinata promovarii produsului Gillette Blue II, campania “Suporter in fiecare dimineața!” a raspuns unei probleme profunde si relevante in randul publicului masculin: Romania are nevoie de o echipa naționala de fotbal valoroasa, o noua “generație de aur”.

Ideea centrala a programului a fost aceea de a transforma un sentiment național de dezamagire fața de lipsa rezultatelor foarte bune cu care ne-a obisnuit echipa naționala de fotbal, intr-o campanie optimista, care sa ofere soluții reale. Ca urmare, Gillette a investit 5% din vanzarea produselor sale participante in promotia “Suporter in fiecare dimineața!” in construirea unui fond special destinat descoperirii a unsprezece copii talentați la fotbal. Acestia au fost antrenați timp de un an in cadrul Scolii de Fotbal “Gica Popescu” de la Craiova, iar cel mai bun dintre ei beneficiaza de un training de o luna la Internationale Milano. Peste 1800 de tineri fotbalisti au participat in perioada iunie-septembrie 2004 la selecția naționala derulata de Gillette in 8 orase ale țarii, in urma careia a fost aleasa o echipa de 11 jucatori foarte talentați.

Pentru aducerea promoției cat mai aproape de consumator si cresterea credibilitații, echipa Gillette a creat o emisiune dedicata: “Vreau sa fiu Mare”. Astfel, telespectatorii au fost permanent informați despre derularea selecției prin transmisii de cate cinci minute, difuzate de luni pana joi de la ora 23:45 la Pro TV. In fiecare saptamana, la Stirile Sportive de week-end ale Pro TV, sumarul selecțiilor a fost prezentat prin spoturi de 30 secunde.