“Deocamdata, planuim sa ne tinem de ceea ce am bugetat, daca reusim la inceputul anului viitor pot exista sperante de dezvoltare. Nu mai privesc cu mult inainte, facem strategie pe pasi mici, o strategie de supravietuire. Anul 2009 va fi in pierdere Nu vad prin ce minune am putea ajunge sa facem macar un leu profit. Doar o minune ar face ca lunile octombrie, noiembrie, decembrie sa arate atat de bine incat sa ne revenim. Si nu cred in minuni. Cred insa ca toti jucatorii de pe piata presei scrise vor fi in pierdere anul acesta”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristina Simion, director general al Edipresse.

Compania a negociat fiecare cost, mai putin cel al salariilor, care a ramas neschimbat. Grupul nu a renuntat la angajati si nu a operat modificari ale costurilor de marketing.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.

Directorul Edipresse, publisherul Elle si Viva: Este atat de rau incat ne-am intors in anul 2000

Directorul Edipresse, publisherul Elle si Viva: Este atat de rau...