“Este o realizare foarte mare pentru grupul nostru. Inainte coordonam comunicarea pentru Coca-Cola Red, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Dorna, Dorna Izvorul Alb si Poiana Negri. Acum am adaugat in portofoliu celelalte branduri Coca-Cola Romania: Schweppes, Cappy, Nestea, burn, Powerade si illy”, spune Adrian Botan, director de Creatie CEE McCann Erickson.

La inceputul anului, in cadrul unui pitch international, agentia a castigat contul Schweppes, pentru care realizeaza o campanie regionala in zona Adriatica si Balcanica – “Viata a intepatoare. Ca si Schweppes”.

Predarea noilor conturi si initierea pe branduri a inceput deja, iar echipa extinsa McCann urmeaza sa fie activa pe absolut toate brandurile pana la finalul anului 2009.

“Ne bucuram ca munca noastra vorbeste de la sine si ca ne-a fost oferita oportunitatea de a gandi integrat la nivelul intregului portofoliu”, a spus Bogdan Enoiu, managing director McCann Erickson Romania.

“Am redus la nivel european numarul de agentii cu care lucram si acum avem una pentru fiecare tara. In Romania, decizia a fost extrem de simpla: echipa McCann este partenerul nostru de ani buni – si ne-a dovedit ca are tot ce ii trebuie pentru a extinde parteneriatul pe care il aveam pana acum, deoarece munca lor de fiecare zi pe brandurile noastre a fost intotdeauna de o calitate exceptionala”, a spus Nicole Mantzikopoulou, Director de Marketing Coca-Cola pentru Europa de Sud-Est.

Universal McCann coordoneaza deja toate brandurile Coca-Cola in Romania pe partea de media, iar MRM Worldwide, agentia de comunicare interactiva a Grupului McCann, lucreaza pentru toate brandurile de la inceputul lui 2009. McCann PR este consultantul de PR al companiei iar Momentum, agentia de marketing experiential din cadrul Grupului, a dezvoltat de curand un program complex de sampling regional pentru Coca-Cola Zero.