BrandTailors semneaza noua identitate vizuala a turneului international de tenis BCR Open Romania. Obiectivele BCR Open au fost redefinite, astfel incat urmatoarele editii sa atraga publicul tanar.
BCR Open Romania, un eveniment sportiv international gazduit anual de Arenele BNR, face parte din ATP World Tour 250 series, ce include 15 turnee care se desfasoara in decursul unui an.

Transformarea identitatii vizuale a fost gandita astfel incat solutia sa ramana aceeasi si pentru editiile viitoare. Proiectul a demarat cu observarea comportamentului si evaluarea atitudinilor publicului turneului, a jucatorilor romani care participa la acesta, precum si a perceptiei tenisului in randul romanilor.

“Ca tendinta generala, am remarcat ca identitatea vizuala a turneelor de tenis se bazeaza pe ideea traditiei acestora, deseori acompaniata de simbolul mingii de tenis sau cel al unui jucator in diferite ipostaze dinamice. In acest context, provocarea noastra a fost de a gasi acel simbol «proaspat» care sa imbine perfect retorica tenisului cu «noul spirit» reprezentat de BCR Open Romania”, a declarat Andreea Florea, junior brand consultant BrandTailors.

In urma procesului de audit, obiectivele proiectului au fost redefinite astfel incat urmatoarele editii BCR Open Romania sa atraga segmentul de public tanar, care considera tenisul un “sport adult”. Pornind de la aceasta premisa si pentru a ajuta turneul sa isi intinereasca audienta, a fost adus in prim plan dinamismul tenisului.

Identitatea vizuala a BCR Open Romania surprinde complexitatea unui brand de eveniment sportiv: “AS”-ul reprezentand spectaculozitatea, “tusa” – regulile jocului si “zgura” – tipul de turneu. Noul logotip a fost gandit in spiritul versatilitatii, permitand aplicarea acestuia pe o diversitate larga de formate.

La nivel de executie, AS-ul este reprezentat prin traiectoria si urma pe care o lasa mingea pe tusa, fiind evitata prezenta unei mingi, un cliseu utilizat la nivel de identitate vizuala a turneelor de tenis.

Membrii echipei BrandTailors care au lucrat la acest proiect sunt: Beatrice Danis – audit si strategie de brand, Melania Nemes – concept creativ, Melania Nemes si Janos Kurko – design grafic, Mihai Parpalea – pregatire de tipar, Andreea Florea si Janos Kurko – management de proiect. Acest proiect a fost dezvoltat cu sprijinul organizatorilor BCR Open Romania: Bogdan Enoiu si Liliana Ivascu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri