Singurul festivalul european de publicitate din Romania a inceput organizarea celei de-a 7-a editii, editie ce se va desfasura intre 2 si 5 februarie 2006, in Poiana Brasov. Anul trecut, in aceeasi locatie, 13 tari si-au trimis reprezentantii, concurand in fata unui juriu format din personalitati importante ale industriei de advertising, excelent condus de Craig Davis, Worldwide Creative Director al retelei JWT.

AdPrint Festival este un eveniment dedicat in primul rand echipelor de creatie, premiind totodata chimia si parteneriatul dintre membri acestora ce sta la baza splendidelor idei de advertising. De asemenea, festivalul celebreaza autenticitatea creativitatii ce foloseste printul ca suport de comunicare, mesajul neechivoc al acesteia si legatura directa si personala ce se creaza intre cei ce l-au generat si publicurile carora le este adresat - un alt element unic pe piata Europeana.

Consecvent acestei filozofii, incepand cu 2006, AdPrint accentueaza prin formatul sau si mai puternic valoarea si importanta echipei. O modicare importanta fata de editia anterioara apare legata de structura juriului acestei editii, care va fi compus nu din persoane individuale ci din echipe de jurati. Fiecare membru al juriului invitat initial isi va aduce un coleg / partener cu care va forma o echipa, lista celor ce au confirmat pana acum, in mare parte deja ca echipe, fiind disponibila la sfarsitul acestui comunicat. Practic, vor fi echipe de creatie in fata altor echipe de creatie.

Trofeele AdPrint urmeaza aceeasi directie, cele mai importante premii oferite in cadrul festivalului fiind ingerii de aur, argint si bronz – conferiti celor mai puternice echipe de creatie ale continentului pe baza portofoliului de lucrari inscrise.

Tot astazi s-a lansat si noul website al evenimentului, www.adprint.ro, ce va deveni o sursa esentiala de informare atat pentru participanti si mass media cat si pentru intreaga comunitate interesata in domeniul comunicarii. De asemenea, www.adprint.ro se va constitui in suportul principal al inscrierilor pentru echipele de creatie din intreaga Europa. Pe langa completarea formularelor de concurs, la aceeasi adresa vor fi incarcate si lucrarile ce vor putea ulterior fi viziualizate in galeria virtuala AdPrint European Creative Teams Competition.

JURIU AdPrint Festival

Presedinte al juriului: Tony Granger, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi NY - USA

1. Phil van Duynen, Creative director, Ogilvy Group Belgium
Koen Demaré, Associate Creative Director, Ogilvy Group Belgium
2. Joe de Souza, Creative Director, Wieden & Kennedy Amsterdam
Don Shelford, Creative Director, Wieden & Kennedy Amsterdam
3. Joao Espirito Santo, Creative Director, JWT Portugal
4. Ami Hasan, Founder and Chief Creative Officer, Hasan & Partners Helsinki, Finland
5. Milka Pogliani, Chairman and Executive Creative Director, McCann Erickson Milan
Paola Manfroni, Creative Director, McCann Erickson Milan
6. Olivier Altmann, Co-Founder, Co-President, and Creative Director of BDDP & Fils (TBWA Group) France & Co-Chairman & Chief Creative Officer of Publicis Conseil (France)
Bruno Delhomme, Copywriter, BDDP & Fils (TBWA Group) France
7. Oliver Kapusta, Executive Creative Director, Red Cell Germany
Kai Gruetzmacher, Creative Director, Springer&Jacoby Germany
8. Javier Alvarez, Creative Director, Vitruvio Leo Burnett Spain
Olalla Escriva de Romani, Creative Planner, Vitruvio Leo Burnett Spain