Campania de publicitate se va desfasura prin intermediul canalelor TV, print, online, outdoor si indoor. Ogilvy&Mather a creat conceptul publicitar, iar agentia Initiative Media s-a ocupat de achizitia spatiului media pentru campanie.

Conceptul campaniei porneste de la ideea ca sunt necesare eforturi mari pentru obtinerea unei case. Cateva exemple de astfel de eforturi au fost ilustrate printr-o serie de trei spoturi: Jacuzzi, Fitness si Ora de pictura.

Echipa Ogilvy&Mather ce coordoneaza acest proiect este formata din Albert Nica, Aura Sorescu, Laurentiu Dumbrava, Gina Leu, Anca Steff, Ruxandra Anghel, Raluca Sultan, Oana Boghici.

Filmarile au fost realizate cu ajutorul regizoarei Annika Westerhult si a casei de productie Saga Film.

Portofoliul de clienti al Ogilvy&Mather cuprinde Kraft Foods Romania, COSMOTE/Germanos, Unilever SCE, Heineken Romania, Millennium Bank, Lenovo, WWF, Orion. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

Millennium Bank, subsidiara grupului portughez Millennium bcp, si-a inceput activitatea pe piata bancara din Romania in octombrie 2007 prin deschiderea simultana a 39 de sucursale, in Bucuresti si in opt orase din tara, iar in prezent, banca are 73 de unitati.