Net Marketing, agentie specializata in servicii complete de BTL, a promovat noua identitate vizuala si noua eticheta Kosarom prin intermediul unei caravane in 27 dintre marile orasele ale tarii. Kosarom este unul dintre liderii producerii si procesarii carnii din Romania, cunoscut si apreciat pentru calitatea produselor sale la nivel national.
Strategia de comunicare a noii identitati vizuale a grupului de firme Kosarom a cuprins mai multe etape si a fost sustinuta printr-o serie de activitati specifice de sampling, merchandising, direct marketing cu cadouri personalizate si distributie de materiale personalizate in toate locatiile de referinta pentru Kosarom si consumatorii produselor companiei.

Infiintat in anul 1992, holding-ul Kosarom s-a impus prin calitatea produselor oferite si s-a remarcat in toate segmentele economice in care isi desfasoara activitatea. In domeniul productiei, procesarii si comercializarii carnii, Kosarom asigura prin cele 5 divizii gama completa de activitati de la producerea furajelor, pana la cresterea animalelor si valorificarea materiei prime proprii.

Georgiana Sirghi, Marketing Manager: "KOSAROM" tinde sa devina un brand dupa ce a atins un stadiu ridicat al dezvoltarii companiei, recunoscut si de numeroasele certificari in managementul calitatii (ISO 9001 si HACCP).

Noua eticheta si noua identitate vizuala a companiei Kosarom reprezinta un pas important in construirea unui brand puternic intr-o piata specifica si in consolidarea increderii clientilor in aceasta organizatie. Improspatarea imaginii Kosarom a fost sustinuta prin mai multe actiuni de marketing, solutiile de comunicare cuprinzand o campanie de informare, lansarea propriu-zisa a noii etichete si campania de sustinere. Net Marketing s-a implicat activ in comunicarea directa catre consumatori a noutatilor Kosarom.

In scopul cresterii notorietatii marcii Kosarom, caravana derulata de Net Marketing si-a propus sa atraga atentia consumatorilor asupra refreshului vizual al produselor Kosarom intr-un mod mai putin obisnuit pentru aceasta categorie de produse mezeluri. Concret, o masina speciala a fost brandata cu imagini reprezentative si foarte apetisante ale produselor Kosarom si a noii etichete. In plus, elementul de dinamism a fost asigurat prin derularea si schimbarea continuala a vizualurilor pe panourile backlit. De asemenea, comunicarea asigurata prin intermediul acestei caravane a fost intregita si prin difuzarea unui spot radio special creat pentru acest eveniment.

In cadrul caravanei, echipa de promoteri Net Marketing si mascota companiei Kosarom au informat consumatorii despre noua identitate vizuala a produselor Kosarom si au distribuit circa 50.000 de materiale promotionale. In cea de-a doua faza a comunicarii BTL, in cadrul programului de sampling s-au abordat consumatorii direct la locul de vanzare al produselor Kosarom. Astfel peste 30.000 de consumatori pofticiosi au avut ocazia sa se convinga de calitatea gamei de produse animale si vegetale oferite de Kosarom.

In prezent, compania Net Marketing ofera o gama completa de servicii de tip below-the-line: de la consumer promotions, product si service sampling, pana la programe complexe de customer loyalty, sports sponsorship, co-marketing si educational campaigns. Net Marketing poate asigura intreaga gama de servicii de BTL de la strategie si concept, creatie si productie, pana la implementarea proiectului si evaluarea lui.

Serviciile principale oferite de Net Marketing se impart in doua mari categorii: Youth Advertising (proiecte adresate tinerilor) si In Store Promotion. In cei peste 5 ani de experienta pe piata locala, Net Marketing a derulat prin divizia Youth Advertising campanii pentru clienti locali si internationali in peste 700 de scoli si a interactionat prin divizia In Store Promotion cu aproximativ 6,5 milioane de persoane.

Net Marketing beneficiaza de suportul a peste 800 de promoteri in toata tara care pot implementa orice proiect si eveniment de BTL la scara nationala. Succesul promotiilor desfasurate in cei 5 ani de experinta pe piata au demonstrat ca Net Marketing este una dintre putinele agentii care are know-how-ul prin care poate aduce produsele si serviciile clientilor sai mai aproape de consumatori.

In cei peste 5 ani de activitate, Net Marketing a lucrat pentru un protofoliu extins de clienti din care amintim: Danone, Macromex, LOreal Romania, McDonalds (Star Game), Romaqua, Philips Romania, Alka Co, Bella Romania, Mediplus, Tetra Pak Romania, Nestle, American Express, BIC Romania, Mobil Rom, Wella, Masterfoods, Romdil, Star Foods, Frosta, Johnson Wax, Germanos, Hollywood Multiplex, Nike, Delta Romania, Unilever, Europharm, etc.

Campaniile BTL dezvoltate si implementate de echipa Net Marketing s-au desfasurat in domenii variate ca: FMCG, cosmetice, produse de igiena personala, servicii financiare, auto, telecom, farmaceutice, educatie etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri