Mercury Promotions este agentia de publicitate care a dezvoltat campania de informare privind masurile adoptate de Guvern pentru combaterea evaziunii fiscale. Este prima campanie publicitara publica atribuita prin licitatie deschisa pentru un contract de publicitate finantat din fonduri guvernamentale, pana acum toate campanile anterioare fiind atribuite direct.

Obiectivul campaniei este acela de a informa publicul asupra masurilor luate de catre Guvern pentru combaterea evaziunii fiscale. In primul rand, populatia trebuie sa stie ca, incepand de anul acesta, evaziunea fiscala este considerata crima si pedepsita cu inchisoare. Ca urmare a campaniei si a eforturilor administratiilor financiare, rezultatul final asteptat este cresterea gradului de conformitate a platitorilor de taxe cu prevederile noii legislatii, scaderea evaziunii fiscale si cresterea nivelului de taxe colectate la bugetul consolidat.

Campania se adreseaza tuturor platitorilor de taxe din Romania, cu varste de peste 18 ani, din mediul preponderant urban. Platitorii de taxe sunt partial constienti de legislatia actuala privind evaziunea fiscala. Tendinta actuala este de a nu considera evazinea fiscala o infractiune grava. Este atat de des intalnita incat este considerata o parte a realitatii. In plus, platitorii de taxe nu considera ca risca prea mult daca nu isi achita datoriile catre bugetul de stat. Aceasta perceptie gresita este abordata in cadrul campaniei printr-un mesaj provocator.

Conceptul creativ sparge tiparele comunicarii conventionale, birocratice. Fiind o campanie integrata, comunicarea s-a facut prin intermediul TV, radio, presa scrisa, internet si postere. Spotul TV a fost filmat intr-o inchisoare de langa Praga si la Genova. Personajul principal este un actor ceh. Acesta a fost realizat cu ajutorul casei de productie Forward International din Cehia.

Campania de informare privind masurile adoptate de Guvern pentru combaterea evaziunii fiscale este o continuare a altor trei mari proiecte de informare si comunicare pentru institutii publice finantate de Uniunea Europeana cu Mercury Promotions: campania educationala in domeniul drepturilor copiilor, campania de informare si promovare cu privire la programul Phare ESC si campania de informare si publicitate a programului SAPARD in Romania.

Echipa Mercury Promotions care a lucrat la aceasta campanie este formata din:
Florian Filat - Project Manager, Radu Toncu - Client Service, Darlan Moraes Jr. - Creative Director, Dragos Gheorghiu - Art Director, Silvia Gheorghe - Copywriter, Ciprian Banica - Copywriter, Marius Dumenica - DTP, Cristi Megherlich - Web designer, Anca Popescu Senior Production.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri