“Cred ca exista un standard world-class in advertising care ne ofera sansa unui start egal indiferent daca gandim campanii pentru Statele Unite, Asia sau Europa Centrala, pentru piete supradezvoltate sau pentru piete emergente. Acest standard este eficienta. Subscriu unei strategii creative business oriented fundamentata pe nevoile clientului si focalizata pe dezvoltarea business-ului” spune Steve Clay (foto).

Experienta anterioara a lui Clay include munca in agentii de publicitate precum Publicis, TBWA, JWT, D'Arcy si Y&R, din tari ca Hong Kong, Canada, Malaezia, Singapore si Filipine .

“Cu o experienta de peste 15 ani in advertising, Clay este un specialist complet atat gratie know how-ului dobandit in cele mai mari agentii din lume, cat si datorita multiculturalitatii si complexitatii sale profesionale. Uitandu-ne in portofoliul sau, cu greu putem gasi un domeniu neatins. Cred ca piata din Romania ii va fi un teren fertil”, declara Oana Cociasu, Managing Director, Lowe & Partners.

De origine canadian, Clay a absolvit McGill University din Montreal si a facut echipa cu doi dintre cei mai titrati creativi din lume: David Droga si Ted Royer.

Din 1994 lucreaza in advertising, avand la activ branduri precum: Johnson & Johnson, Unilever, Citibank, Vodafone, Cadbury, Carlsberg, Chevron, Hewlett-Packard, L’Oreal, Nestle, Renault, Western Union, Mars, KLM Royal Dutch Airlines, Ritz-Carlton Hotel, Samsonite, Seagram's, Whirlpool si SriLanka Airlines.

La Lowe Filipine, ultima agentie in care a activat ca Director Executiv de Creatie, Clay s-a remarcat atat prin coordonarea unor licitatii de mare amploare (Unilever, Johnson & Johnson, Bank of the Philippine Islands), cat si prin premiile castigate.

Steve Clay va fi membru in juriul festivalului Golden Drum 2009, la sectiunea Film, Press, Outdoor & Radio.