Prin aceasta lansare, compania urmareste sa-si largeasca baza de date de consumatori prin intermediul social media. Revista Rouge va fi promovata cu ajutorul comunitatii online de “mamici bloggeri”. De asemenea, compania se asteapta ca numeroasele cupoane din interiorul revistei sa genereze buzz in social media.

Mai mult decat atat, revista va fi trimisa catre consumatorii identificati ca fiind interesati de produse de infrumusetare deoarece au accesat site-uri precum Olay.com sau Pantene.com, s-au abonat online la reviste de frumusete sau au cumparat astfel de produse pe Internet, scrie AdAge.com.

Rouge, customer magazine-ul diviziei P&G Beauty, a fost lansat in Canada in 2005 si testat apoi in doua milioane de gospodarii din Statele Unite, in toamna acestui an. Rivalul Kraft a lansat, la inceputul deceniului, revista Food&Family pentru divizia Kraft Foods. Inovatia adusa de P&G este insa puternica componenta online a campaniei de CRM (customer relationship marketing).

In luna septembrie, noul CEO al Procter&Gamble, Bob McDonald, a anuntat ca tinteste incasari de 4 miliarde de dolari din comertul online, o cifra de preste opt ori mai mare decat cea din prezent.

Un obiectiv indraznet: P&G tinteste vanzari de 4 mld. $ din comert online

Un obiectiv indraznet: P&G tinteste vanzari de 4 mld. $ din comert...