“Campania pe care am realizat-o impreuna cu Strategicom Consult se bazeaza pe comunicarea evolutiei si a valorilor Synevo in doua etape. Incepe cu o metafora despre cum ne-am dezvoltat de-a lungul anilor. Tonul campaniei este cald, emotional, uman, ca si grija pe care o aratam tuturor celor care ne trec pragul. Aceasta se exprima vizual atat prin logo-ul aniversar, o floare Synevo, cat si prin imaginile cu copii care vor urma”, afirma Mihaela Barbu, Director de Marketing Synevo.

Alegerea Internetului are doua motive principale - versatilitatea ca media si interactivitatea. In afara de bannere vor mai fi si alte activitati prin care se doreste stimularea comunicarii cu toti cei care sunt intersati de propria sanatate din punct de vedere al analizelor medicale. Site-urile alese se adreseaza in mod special femeii active care isi doreste sa fie informata pentru a stii ce e mai bine pentru sanatatea ei si a familiei ei. O atentie speciala se da comunicarii de informatii utile mamelor.

Istoric, in 1995 a aparut Rombel, unul dintre primele laboratoare private de analize medicale din tara noastra. Dupa numai doi ani, grupul Medicover interesat de piata medicala din Romania a preluat laboratoarele Rombel. Ca o evolutie fireasca, in 2004, a devenit o divizie separata in cadrul grupului Medicover, divizie ce poarta numele de Synevo. In prezent Synevo este activ pe piata din Romania si Polonia. Virgil Ivan, Directorul General SYNEVO, isi aminteste ca “pentru multi ideea unui laborator de analize medicale privat la vremea aceea, parea doar o idee futurista, la care e placut sa te gandesti dar prea greu de realizat. Totusi, cativa am crezut in viitorul ei si am pornit la drum. Am avut incredere ca vom reusi. Am cautat solutii acolo unde altii vedeau probleme. Am creat un concept nou in piata medicala, am adus aparatura moderna de laborator si am introdus standarde de calitate la fel ca in celelalte tarile europene. Astazi, credem ca am participat direct la cresterea calitatii actului medical”

Synevo a fost lansat ca brand anul trecut in Romania. Este identitatea sub care functioneaza divizia de servicii de laborator a Medicover Holding, companie listata la bursa de la Stockholm. Synevo Romania este lider de piata avand acoperire la nivel national prin 8 laboratoare si 12 centre de recoltare.
Campania a fost realizata de Mihaela Barbu, Director de Marketing SYNEVO, Dragos Diojdescu, GM STRATEGICOM Consult si Mihai Giulvezan, Consultant de Strategie Media.