Pornind de la formula Aslavital care contine argila ca ingredient principal, directia creativa aleasa de Cocoon Bucharest se refera la atributele acestei game de produse si se concretizeaza vizual in materiale POS, aparitii media (presa, online) si actiuni below-the-line.

“Ne-am dorit ca publicul fidel al gamei AslaVital sa inteleaga ca merita sa fie rasplatit, nu numai prin beneficiile naturale ale produselor, dar si printr-o abordare moderna si inovativa in comunicarea din ultimul an a companiei Farmec”, afirma Simona Straut, Managing Director Cocoon.

Relansarea gamei AslaVital este sustinuta si prin lansarea promotiei “Cauta cheita de aur in produs!”.

“Dorim ca prin noua abordare sa punem in valoare legatura intre frumusete si trucurile la care apeleaza uneori femeile. Farmec este partas la secretele femeilor si „complice” al frumusetii naturale”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.

Dezvoltarea si implementarea conceptului creativ a fost realizata de catre echipa Cocoon, reprezentata in acest proiect de Simona Straut – Managing Director, Sandra Pfaul – Creative Director si Dana Petrisor – Project Manager.

Din partea Farmec SA proiectul a fost sustinut de catre echipa formata din Mariana Sinitaru, Ioana Borza si Claudia Palacian.

Compania Cocoon este prezenta pe piata din Romania din iunie 2007 si a dezvoltat pana in prezent proiecte pentru clienti internationali si locali. Din portofoliul de clienti locali fac parte Nestle, Hochland, La Fantana, Farmec, Star Foods, Inbev. La nivel regional, compania Cocoon a dezvoltat proiecte pentru clienti precum: Coca Cola, Unilever, GE Money, Procter & Gamble, Delhaize Group.