Grupul Doi, agentia de relatii publice este infiintata de catre Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner), nucleul actualei echipe fiind construit in jurul Diviziei Clienti a Millenium Communications.
In prezent, pentru Grupul Doi, lucreaza 14 angajati care se ocupa, zi de zi, de 17 clienti, in timp ce echipa Millenium Communications se ocupa exclusiv de cele trei proiecte/branduri proprii: AdPrint, Internetics si Gala Societatii Civile.

Structura clientilor actuali ai agentiei include clienti externi [fara birouri in Romania], companii si branduri romanesti, companii multinationale, organizatii/organisme ale statului sau propriile proiecte aceasta structura si background-ul fiecarui membru al echipei contribuind atat la polivalenta individuala cat si la cea a solutiilor propuse clientilor. Relatiilor publice li se adauga arii de expertiza complementare in marketing, publicitate, comunicare online, responsabilitate sociala si, in plus, sustinerea unui network de prieteni / parteneri / resurse din advertising, webdesign si graphic design dezvoltat de Grupul Doi.

Poate cel mai important lucru in aparitia si dezvoltarea Grupului Doi este chimia existenta la toate nivelele, intre parteneri, intre membri echipei, intre noi si clienti, intre noi si parteneri. Aceeasi chimie, impreuna cu gandirea strategica, creativitatea si inteligenta se reflecta si in calitatea a ceea ce afla si cum afla publicurile tinta ale clientilor nostri.

Grupul Doi este mai mult decat o agentie de PR, mai mult decat o organizatie si un loc de munca, este un context in care se pot face lucruri extraordinare pentru clienti, pentru noi, pentru Romania si romani. Muzica, filme, sali de expozitie, haine, masini, carti, Spic, sport, baruri, politica, mass media, skateri si ministri, copywriteri si voluntari din ONG-uri, profesori universitari si vedete acesta este universul oamenilor Grupului Doi.

Si ne batem pentru locul intai dar si pentru un loc aparte. Ne batem pentru standardele noastre, ale clientilor, ale concurentei, alaturi de alti colegi din Clubul Companiilor de Relatii Publice [CCRP] si de partenerii nostrii.

Este primul material al Grupului Doi; ceea ce ati citit, pentru cei care nu stiau deja aceste lucruri, va fi confirmat. In continuare.