E tanar, e simpatic, e pasionat de advertising si e noul Account Planner din echipa de Strategie & Cercetare de la Graffiti BBDO. Stefan Chiritescu, 27 de ani, a absolvit Facultatea de Psihologie-Sociologie in 2001 si se vedea, la acea vreme, evoluand incet dar sigur intr-o cariera in resurse umane. Primii trei ani ai carierei lui au fost dedicati project management-ului, incluzand nu doar resurse umane ci si relatii publice la Quanta Spa. Masteratul in publicitate din perioada 2002-2004 l-a facut sa simta o atractie irezistibila pentru acest domeniu, prima agentie de publicitate in care a lucrat fiind Vitrina Agency. Stefan a continuat sa evolueze in publicitate la Friday&Friends, unde a lucrat pe conturile Domo, Sensiblu, Fuchs, Volvo and Darling, apoi la Tempo Advertising pe clienti ca Orange, Heidi, Loulis, Diverta, EuroLider (Media on), Abbott Laboratoires-Reductil, Atlas Corporation.

Chiritescu e pasionat de sport - ski, fotbal, tenis si baschet -, incearca sa renunte la tigarile de foi dar nu si la Guinness, poate fi vazut in cluburi de blues sau la volanul unei Dacia Logan. E de-al nostru, de la Graffiti!