OgilvyOne este cea mai puternica retea globala de comunicare directa (marketing direct, CRM, digital media). Transformarea Red Cell in OgilvyOne vizeaza completarea abilitatilor grupului Ogilvy in zona acestui domeniu de comunicare si va fi insotita de investitii in adaugarea de noi resurse si in pregatirea profesionala a echipei. Agentia locala va beneficia de un puternic transfer de know how precum si de suportul retelei OgilvyOne.

Agentia Red Cell a trecut printr-o perioada activa in ultimii doi ani, care a inceput cu achizitionarea agentiilor Bates si 141 de catre WPP, si a continuat cu transformarea si rebranding-ul Bates in Red Cell. Acestea au fost urmate la inceputul acestui an de integrarea in grupul Ogilvy si s-au finalizat cu transformarea companiei in OgilvyOne.

OgilvyOne va avea acelasi portofoliu curent de clienti, pentru a caror evolutie si satisfacere a nevoilor de business agentia va adauga noi competente specifice.

141 Romania va continua sa functioneze si sa evolueze distinct, ca retea specializata in retail si activare a Ogilvy Group.

Cristofor Iosub, care pana de curand a ocupat functia de Client Service Director al companiilor OgilvyOne si 141, a fost promovat in functia de Deputy Managing Director al celor doua firme. El va lucra sub coordonarea Manuelei Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania.

Ogilvy Group Romania opereaza deci incepand cu acesta luna in formula mai complexa, cu companii cu diferite specializari in comunicare, fiecare cu experienta, expertiza si renume in domeniul sau.
Aceste companii sunt:
Ogilvy & Mather – advertising
MindShare – media
Ogilvy Public Relations – relatii publice
Media Insight – media
141 – retail si activare
OgilvyOne – advertising/comunicare neconventionala/CRM

Grupul da astfel viata abordarii holistice a comunicarii (360 degree Brand Stewardship) specifica intregii retele Ogilvy, abordare care incepe cu dezvoltarea unei idei de brand care ulterior este exprimata prin experiente de brand relevante in diferitele canale de comunicare si puncte de contact cu consumatorul.

Despre reteaua Red Cell

Red Cell trece printr-o perioada de transformari si la nivel international. Reteaua va fi restructurata intr-o noua entitate care va include mult mai putine agentii decat in prezent.

Noua retea se va numi Red Cell United si va cuprinde doar agentiile din New York, Seattle, Londra, Paris, Madrid, Milano si Oslo. Red Cell United ar putea include si agentiile Red Cell din Buenos Aires si Bruxelles, precum si „The Campaign Palace” din Sidney.

Celelate agentii care faceau parte pana acum din reteaua Red Cell vor fi absorbite de alte retele ale WPP, la fel cum s-a intamplat si in Romania prin integrarea Red Cell in Ogilvy Group si rebranding-ul in OgilvyOne.