Unul dintre cele mai elegante si mai bine dotate meeting roomuri din agentiile chic ale industriei de comunicare locale si-a deschis larg usa pentru niste musafiri speciali: studentii de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii.
Dupa ce in iunie 2005 agentia a mizat pe educatie, plecind cu arme si bagaje la scoala extraordinara pe care o ofera Cannes Lions in fiecare an, acum, toamna, cind se numara bobocii, Tempo recidiveaza pozitiv.

La dispozitia studentilor nu se afla doar o sala de curs cu un design proaspat si reconfortant, ci si o baza de date impresionata (carti si cd-uri de specialitate) precum si instrumentarul necesar oricarui curs modern si interactiv: video, retroproiector, plasma, dvd.
Cursul de branding care are loc la Tempo in fiecare zi de vineri, e sustinut de Teodora Migdalovici, profesor asociat al FJSC si ambasador al Cannes Lions in Romania.

"Mi-e cu neputinta sa nu observ extraordinara evolutie pe care a cunoscut-o piata educatiei in doar o generatie. De la masteratul SNSPA (unde am tinut cursul in premiera, acum ceva vreme) la studentii de azi, din anii 3-4, e o distanta insemnata. Azi oamenii vin la curs cu un bagaj informativ deja bine impachetat. Stiu cum stau lucurile cu pozitionarea, cu valorile. E deci o placere sa mergi in profunzime, in maruntaiele edificarii unei marci. Poti fi indraznet, poti fi sofisticat in abordare. Pericolul de a nu fi inteles a disparut, iar studentii vin in numar mare, cu o formidabila sete de a acumula informatie. Ce-ti poti dori mai mult?", comenteaza cu entuziasm profesorul.

Multumirile pentru deschiderea Tempo sunt de la sine intelese. Este si motivul pentru care redactarea acestui comunicat apartine biroului Cannes Lions in Romania, intr-un gest modest de reverenta fata de deschiderea agentiei catre proiectele dedicate unei noi generatii de profesionisti.

Studentii altor facultati interesati de acest curs se pot inscrie, confirmind participarea, la anita.panait@canneslions.ro, directorul de comunicare al Cannes Lions.Tot Anita poate furniza detalii despre ora si adresa exacta unde are loc saptaminal intilnirea.

Cursul de Branding este optional, deschis tuturor interesatilor de subiect aflati intr-o structura de invatamint cu profil universitar si poate fi echivalat pentru studentii altor facultati, care nu apartin FJSC.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri