La jumatatea anului, agentia infiintata in 2006 a depasit cifra de afaceri din 2008 , iar in semestrul al doilea mangamentul comapaniei estimeaza o evolutie similara, chiar daca in acest an majoritatea firmelor si-au redus bugetele de comunicare.

“Agentia a renegociat cu toti clientii sai proiectele de promovare si a propus noi proiecte, adaptate situatiei economice prezente. Acest lucru ne-a permis sa pastram clientii traditionali si sa atragem noi clienti care doresc sa investeasca in promovare bugete mici dar pe termen lung”, a declarat Bianca Preda, managing partner al Big Media Relatii Publice, agentie care anul trecut avea trei angajati, potrivit Ministerului de Finante.

In 2009, compania a castigat noi clienti din sectorul de business si ONG printre care Patronatul Farmacistilor din Romania, MGT Educational, EVG, Nicoro Trading si Electromagnetica Business Park, iar in 2010 agentia de relatii publice mizeaza pe proiecte derulate in parteneriat cu institutii publice si finantate din fonduri europene