"Cunoastem specificul businessului de retail si cash&carry pe piata romaneasca, iar expertiza pe care o avem in acest domeniu si instrumentele pe care le-am pus la dispozitie ne-au recomandat pentru activitatea desfasurata de Metro Group Advertising”, spune Mihai Trandafir (foto), managing director Universal McCann Romania.

Bugetele de media si cele de publicitate ale grupului condus de Bogdan Enoiu sunt inregistrate pe agentia de publicitate B.V. McCann-Erickson Romania, care anul trecut a avut afaceri de 75,6 milioane de euro si un profit de 1,9 mil euro, serviciile de media insemnand in jur de 90% din businessul agentiei.

Printre clientii Universal McCann se numara Coca-Cola, Heineken, Vodafone, S.C. Johnson, Tnuva, Cadbury, Banca Romaneasca si MasterCard.

Anul trecut McCann Worldgroup a avut rulaje de circa 86 milioane euro, iar in septembrie Bogdan Enoiu, directorul general al McCann Erickson estima ca la finalul lui 2009 grupul va avea o cifra de 73 de milioane de euro.

Grupul McCann este format din companiile B.V. McCann Erickson (agentia de publicitate McCann Erickson si cea de media Universal McCann), agentia de interactive MRM Worldwide si compania de BTL Momentum.

Metro Group Advertising Romania este compania de servicii a grupului Metro care asigura consultanta, achizitia si coordonarea serviciilor de publicitate pentru liniile de business din Romania : Metro Cash&Carry si hypermarketurile Real.

Grupul Metro este unul dintre cei mai importanti retaileri la nivel mondial cu peste 300,000 de angajati in 2.200 de locatii din 32 de tari.

Diviziile din cadrul acestui grup care opereaza in Germania si la nivel international sunt: Metro/Makro Cash & Carry, hipermarketurile Real, Media Markt si Saturn (principalele centre de electronice din Europa) si magazinele universale Galeria Kaufhof.