La intrebarea “Ce este Contul de Economii Bancpost?” creativii de la Scala JWT raspund prompt: “E cel mai “viu” cont de economii!”
Explicatia vine imediat: e contul pe care poti sa-l alimentezi de cate ori vrei, cand vrei, cu sume oricat de mici si a carui dobanda creste. De aici si pana la imaginea unei pusculite vii n-a mai fost decat un pas, logic si creativ totodata.

Campania, lansata pe 12 octombrie, include un spot TV, machete de presa, internet si materiale de promovare in sucursalele bancii.

Spotul TV de lansare a fost creat de Bogdan Gheorghiu - Creative Director & Art Director si de Irina Tomsa – Senior Copywriter la Scala JWT, aprobat de Mariana Iosif -Marketing Director si Valentin Luminos- Marketing Coordinator din partea Bancpost si regizat de Marco Schillaci. La punerea in opera a nazdravanului proiect au avut o contributie esentiala Vilma Ignat - Client Service Director, Gabriela Marcu - Account Director si Ilinca Dumitrescu – A/V Production Director din partea Scala JWT. Derulat cu ajutorul casei de productie Saga Film, proiectul a fost dus la bun sfarsit in mai putin de 10 zile.Coloana sonora a spotului este imbogatita cu hit-ul “Haffannah”, semnat African Simon.

Merita de asemenea aplaudata aparitia scenica a purcelei Cici, intruchiparea vie si deloc lipsita de gratie a contului de economii grasut si rotunjor pe care il poate avea oricine la Bancpost.

Contul de Economii este al doilea produs Bancpost al carui comunicare a fost incredintata agentiei Scala JWT, dupa Creditul Ipotecar.