Abordarea neconventionala a constat in gasirea unei modalitati inedite, originale de a promova produsele premium LG Electronics, pe cat posibil diferita de ce s-a mai facut pana acum. In acest sens, LG Electronics impreuna cu agentia de advertising Euro RSCG Bucharest au decis decorarea lifturilor in unele dintre cele mai vizitate locatii comerciale din Bucuresti: Plaza Romania si Bucuresti Mall.
Bucuresti Mall si Plaza Romania sunt spatii predilecte pentru publicul tinta LG, astfel incat decorarea lifturilor aferente a constituit o excelenta oportunitate in sustinerea pozitionarii produselor LG in segmentul premium. Pe langa analogia intre usile lifturilor si usile frigiderului Side by Side LG, am dorit sa sugeram intrarea intr-un spatiu LG care sa creeze o apropiere intre consumator si produs, necenzurata de alti factori externi. De asemenea, utilizarea acestui spatiu ajuta la deconspirarea unor detalii ale produsului ce n-ar putea fi popularizate prin publicitatea clasica in alte medii, a declarat Teodora Juravle, Acount Director Euro RSCG Bucharest.
Campania se desfasoara intre 15 septembrie si 31 decembrie si se adreseaza consumatorilor romani cu venituri medii si mari, pentru care ultimele tehnologii in domeniu constituie principalul criteriu de achizitionare.
Suntem foarte entuziasti de succesul acestei actiuni de promovare. Atat spatiul utlizat, cat si propunerea vizuala vin sa sustina obiectivul primordial al companiei pe piata din Romania, acela de a deveni primul brand premium national pana in anul 2007. De altfel, consumatorii din tara noastra se vor bucura inca din luna septembrie de ultima inovatie in linia frigiderelor side-by-side: frigiderul cu 3 usi prezent in reteaua noastra de distribuitori autorizati Domo, Flanco si Media Galaxy, a declarat Ioana Cristescu, Marketing Manager LG Electronics Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: