LG Electronics, lider mondial in electrocasnice, a declansat la inceputul lunii septembrie o campanie de promovare a liniei sale de frigidere side-by-side pe cat de ampla, pe atat de neconventionala.
Abordarea neconventionala a constat in gasirea unei modalitati inedite, originale de a promova produsele premium LG Electronics, pe cat posibil diferita de ce s-a mai facut pana acum. In acest sens, LG Electronics impreuna cu agentia de advertising Euro RSCG Bucharest au decis decorarea lifturilor in unele dintre cele mai vizitate locatii comerciale din Bucuresti: Plaza Romania si Bucuresti Mall.

Bucuresti Mall si Plaza Romania sunt spatii predilecte pentru publicul tinta LG, astfel incat decorarea lifturilor aferente a constituit o excelenta oportunitate in sustinerea pozitionarii produselor LG in segmentul premium. Pe langa analogia intre usile lifturilor si usile frigiderului Side by Side LG, am dorit sa sugeram intrarea intr-un spatiu LG care sa creeze o apropiere intre consumator si produs, necenzurata de alti factori externi. De asemenea, utilizarea acestui spatiu ajuta la deconspirarea unor detalii ale produsului ce n-ar putea fi popularizate prin publicitatea clasica in alte medii, a declarat Teodora Juravle, Acount Director Euro RSCG Bucharest.

Campania se desfasoara intre 15 septembrie si 31 decembrie si se adreseaza consumatorilor romani cu venituri medii si mari, pentru care ultimele tehnologii in domeniu constituie principalul criteriu de achizitionare.

Suntem foarte entuziasti de succesul acestei actiuni de promovare. Atat spatiul utlizat, cat si propunerea vizuala vin sa sustina obiectivul primordial al companiei pe piata din Romania, acela de a deveni primul brand premium national pana in anul 2007. De altfel, consumatorii din tara noastra se vor bucura inca din luna septembrie de ultima inovatie in linia frigiderelor side-by-side: frigiderul cu 3 usi prezent in reteaua noastra de distribuitori autorizati Domo, Flanco si Media Galaxy, a declarat Ioana Cristescu, Marketing Manager LG Electronics Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri