Media Insight a adaugat de curand in portofoliul sau un nou client. Plus Discount este un jucator recent aparut pe piata de retail din tara noastra care isi propune sa deschida pana la jumatatea lunii noiembrie 15 magazine de tip discounter, in Bucuresti si alte orase din tara, o retea in care vor fi oferite spre vanzare produse alimentare, precum si electrocasnice sau produse de uz casnic.

Plus Discount este cont nou si pe piata de publicitate. Media Insight ofera clientului servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media. Prima sarcina a agentiei Media Insight este aceea de a ii ajuta pe reprezentantii Plus Discount sa implementeze strategia de media a campaniei de lansare, o campanie ce va avea in mixul de comunicare cele mai importante statii TV si radio, dar care va folosi si panotajul stradal. Abordarea strategica urmareste construirea imaginii noului retailer pe piata romaneasca prin acoperirea media atat la nivel local, pentru fiecare magazin din retea, cat si la nivel national pentru intregul lant de magazine.

„Categoria de retail reprezinta un domeniu in continua dezvoltare, iar cu ajutorul clientului Plus Discount vom avea ocazia sa intram direct pe aceasta piata extrem de concurentiala. Prin urmare, cu ocazia lansarii pe piata de media a acestuia, provocarea echipei Media Insight este de a-l face cel mai vizibil din categoria sa,” a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight.

„Colaborarea dintre Media Insight si Plus Discount reflecta increderea pe care am acordat-o agentiei datorata calitatii si promptitudinii recomandarilor de media pe care le-am primit inca de la inceputul relatiei de colaborare,“ a declarat Ioana Marginean, Director de Marketing Plus Discount.

Echipa Media Insight care se va ocupa de campaniile de media sunt coordonate de Virginia Stancu - Strategic Media Planning Coordinator si Veronica Postelnicu - Strategic Media Planning Coordinator.

Cu o activitate de cinci ani pe piata romaneasca, Media Insight face parte din grupul WPP si este cotata printre primele agentii de media romanesti. Agentia ofera clientilor sai servicii de consultanta media, planificare strategica si tactica, cumparare si vanzare de spatii publicitare in mass media, cercetare, monitorizare si postevaluare media.